RECLAMEN UN ASCENCSOR PER ACCEDIR A LES VIES
Demanen millores en l’accessibilitat a l’estació de RENFE
L'equip de govern ha acordat en junta de Govern local reclamar al Ministeri de Foment que millore l'accessibilitat de l'estació de Renfe del municipi i que instal·le un ascensor que permeta l’accés a les vies a les persones que no poden utitlizar les escales. Una reivindicació que comparteixen amb els veïns d’altres localitats com Silla.
L'INFORMATIU. 09 juny 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 0 vots.

Des de l'equip de govern local han exigeixen que es "el govern central complisca amb la seua obligació d'adequar l'accessibilitat i pose un ascensor en l'estació de Renfe, una reivindicació que els ciutadans de Catarroja reclamen després de molts anys d'espera". Segons denuncia el PP en el govern local, tot i tenir l'actuació prevista, "des del Govern central s'ha argumentat que no hi ha disponibilitat econòmica per a aquesta obra·. A més, han lamentat que "el PSPV local no haja donat suport aquesta reivindicació dels veïns pels seus interessos partidistes, quan la resta de formacions polítiques sí ho hem fet".

El Consistori ja ha enviat un escrit al Ministeri sol·licitant l'execució dels treballs necessaris per a eliminar les barreres arquitectòniques de l'estació i oferir així un millor servei als usuaris, sobretot a aquells que no poden accedir a les andanes per les seues propis mitjos. Des de fa diversos anys el govern municipal ve treballant conjuntament amb Adif para aconseguir la millora de les instal·lacions de l'estació i l'ampliació d'andanes. En aquest sentit, Adif ha realitzat recentment actuacions de millora en les vies, no obstant això "les obres pensant en els ciutadans que les utilitzen són també essencials", asseguren des de l'equip de govern.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
2
catarrogí - 10-06-10 - 13:18h. i demanar el soterrament de les vies? i demenar l'anunciat tramvia orbital que ens anava a comunicar amb València i que havia d'anar per les rotondes de l'avinguda del Sud?
Lluís - 09-06-10 - 13:56h. Tant sols vos falta dir, que la proposta no ix de l'equip de govern, sino és una proposta presentada pel regidor del BLOC, i que ja fa temps que la va presentar.Rigorositat per favor.
Nom
Missatge
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
La majoria de professors dóna el vist-i-plau a noves retallades
JUAN E. TUR. 5 comentaris
Eixa és la impressió que es desprén del seguiment del primer dia de vaga en el sector de l'educació pública no universitària. Ja fóra el 90% indicat per la Conselleria o el 65% xifrat pels sindicats, la veritat és que malgrat el dur atac del Consell i l'Estat a l'educació i els seus transmissors, la immensa majoria dels professors van acudir amb normalitat a les aules, i llançaren l'inequívoc missatge que encara poden suportar més.
“El 15-M ha d’entrar a les organitzacions polítiques per a canviar la societat”
La seua carta de presentació és l’ambició. El nou secretari general de Joves Socialistes del País Valencià aspira a duplicar la militància de l’organització juvenil i sumar, entre ells, la joventut que comença a despertar i a participar de les mobilitzacions socials.
MARINA GORDILLO. Sense comentaris
Tretze càpsules escèniques per a reflectir els problemes del Cabanyal
El “teatre de resistència” repetirà experiència en el barri valencià. El Festival Cabanyal Íntim portarà de nou les arts escèniques d'avantguarda a l'interior de les cases en perill de demolició, per a reivindicar la supervivència del conjunt històric.
L'INFORMATIU. Sense comentaris
Moments
MOMENTS
Prioritats
JULIÀ ÁLVARO
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
Diverses percepcions de la realitat social
MANEL ALONSO I CATALÀ
Abajo a la izquierda
ABAJO A LA IZQUIERDA
Nacionalizando, que es gerundio
JAVIER IBÁÑEZ
PLOU I FA SOL
PLOU I FA SOL
Sistema malalt
DIEGO GÓMEZ
El València en números
PABLO PLAZA. Sense comentaris
Fuera de banda
FUERA DE BANDA
Vidas opuestas
JOSÉ RICARDO MARCH
     
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
info[arrova]linformatiu.com