LA CANTANT REBRÀ DEMÀ EL PREMI AL CASTELL D'ALAQUÀS
CARTELL DIA DE LA DONA A ALAQUÀS. FOTO: L'INFORMATIU
Alaquàs lliura el Premi Clara Campoamor a Cristina del Valle per la seua lluita contra la violència de gènere
El Premi Clara Campoamor d’Alaquàs serà enguany per a la Plataforma de Dones Artistes contra la Violència de Gènere, en reconeixement al treball realitzat al llarg d’aquests anys en defensa dels drets de les dones. El guardó l’arreplegarà demà la cantant i activista social Cristina del Valle, en un acte que es celebrarà al Castell d’Alaquàs a partir de les 20 hores.
D.G. 01 març 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 0 vots.

El Premi Clara Campoamor és un dels actes més importants de la programació cultural i lúdica organitzada a la localitat amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona. Es tracta d’una iniciativa de totes les associacions de dones de la ciutat creada ara fa cinc anys per tal de reconèixer la tasca a favor de la igualtat i contra la violència de gènere tant d'institucions públiques com de col.lectius ciutadans.  

Les activitats organitzades al llarg d’aquesta setmana tindran l'objectiu de conscienciar la ciutadania en la importància de la igualtat de gènere i fer-la reflexionar sobre les polítiques encaminades a la igualtat d’oportunitats, reivindicant i posant de manifest la situació de les dones en la societat actual. A la programació, tallers culturals i lúdics, jornades formatives, xerrades, concerts i projeccions de pel·lícules.

La primera de les activitats tindrà lloc hui a les 18 hores al Poliesportiu del Bovalar, on s’impartirà un taller d’autoprotecció a càrrec de la Policia Local d’Alaquàs. De l’1 al 5 de març a les 18 hores, s’impartirà el taller de manualitats Piñas y perchas a la parròquia de la Santa Creu. Dimecres i dijous, a les 17 hores al Castell d’Alaquàs, hi hauran jornades formatives sobre violència de gènere dirigides a Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat.

Dimecres i divendres s'oferiran xerrades sobre Prevenció de patologies d’esquena i per a Aplicar la igualtat per a eixir de la crisis, ésta última a càrrec d'UGT. El mateix divendres per la vesprada se celebrarà el 20 Recreo-Cross Solidari de la dona i el taller d’estètica Te ponemos guapa, ven sin maquillar. Per la nit tindrà lloc el tradicional sopar de dones i diumenge, a les 17 hores, es projectarà a l’Auditori d’Alaquàs la pel·lícula Los hombres que no amaban a las mujeres.

El dia 8 de Març se celebrarà la tradicional concentració a la porta de l’Ajuntament d’Alaquàs on es donarà lectura al manifest institucional. Per la vesprada, els col·lectius de dones es desplaçaran fins València per participar en la manifestació, però les activitats continuaran a l'endemà amb el lliurament dels premis literaris Relats curts no sexistes convocats pel Centre de Formació de Persones Adultes Enric Valor d’Alaquàs, i la taula rodona Salut i Sexualitat.

Dues xerrades posaran punt i final a les jornades per a commemorar el 8 de març: la primera, el dimecres 10 de març, sota el títol Realidad y mito en las mujeres inmigrantes, mentre que la segona serà dijous i hi es parlarà de Madurez y mujer.

Alaquàs lliura el Premi Clara Campoamor a Cristina del Valle per la seua lluita contra la violència de gènere
Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
Sanitat va ocultar dues setmanes una alerta de legionel·la que ja ha causat tres morts
JUAN E. TUR. 2 comentaris
Despús-ahir eren sis i ahir al matí deu els afectats per un brot de legionel·la a Calp l'existència de la qual la conselleria de Sanitat comunicava a la ciutadania just la vespra que es cobrara la seua suposada primera víctima. No obstant açò, mentre l'ens responsabilitat de Luis Rosado datava l'origen set dies arrere, la sanitat britànica ja alertava d'ell el 19 de gener. Dues hores després de ser qüestionada sobre al respecte per l'Informatiu, finalment la Conselleria reconeixia tres morts i 14 infectats.
Crespo ja és —temporalment— un ciutadà exemplar
L'endemà passat que el jutge que instrueix el cas Emarsa li imposara una fiança (amb l'exgerent de la depuradora de Pinedo Esteban Cuesta) de 25 milions d'euros, i un any i mig després que l'escàndol saltara a la llum amb ell ja en l'epicentre, el fins a ahir alcalde de Manises, vicepresident de la Diputació de València i militant del PP, Enrique Crespo va dimitir els seus càrrecs i va abandonar el partit per a preparar la seua defensa.
L'INFORMATIU. Sense comentaris
L'antic cel·luloide es torna modern
Un grup de joves reobrin el cinema de la Unió Musical de Llíria després del seu tancament l'any 2001. La iniciativa ha estat acollida amb èxit rotund per part del públic, revitalitzant així la vida cultural del poble.
ANDREA TORRES. 3 comentaris
La carn vol carn
LA CARN VOL CARN
Pecadors
ANTONI RUBIO
El soroll de les nous
EL SOROLL DE LES NOUS
Caravanes de la mort
ANDREU SEVILLA
Qui dia passa...
QUI DIA PASSA...
Els culpables
JOSEP FRANCO
La ciudad canalla
LA CIUDAD CANALLA
Sobre el exceso
ABELARDO MUÑOZ
Una segona volta per aconseguir un objectiu
PABLO PLAZA. Sense comentaris
Trenet a Vallejo
TRENET A VALLEJO
Un derbi inaceptable
JOSÉ LUIS GARCÍA NIEVES
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com