La iniciativa està dirigida a pares amb fills de 3 a 12 anys, i consisteix en l'aprenentatge d'habilitats de criança i tècniques de modificació de conducta, així com en l'adquisició d'hàbits adequats, a més de servir per a resoldre tots els dubtes relacionats amb l'educació dels fills.
Els pares i mares d'Albal podran aprendre a educar millor als seus fills en vuit sessions, que es portaran a terme els dimecres, entre el 14 d'abril i el 26 de maig, en l'Escola d'Adults d'Albal, de 18 a 20 hores. Per a facilitar l'assistència dels pares està previst un servei de guarderia durant la realització del taller.
Les places són limitades i, per a més informació i inscripció, cal dirigir-se al Centre Polivalent, situat en el carrer Mestre Ramon Sanchis Rovira, o cridar al telèfon 96 122 05 04. |