ALFAFAR ESTRENA LES PRIMERES OBRES DEL PLA E
El govern d’Alfafar inaugura els projectes del Plan E
Alfafar va donar per inaugurades les obres realitzades amb els Fons Estatals d’Inversió com la peatonalització del Barri la Fila i la rehabilitació de l'Ajuntament amb la presència del Subdelegat del Govern i del Passeig dels Xiquets Alfafar. Dues jornades festives amenitzades amb correfocs.
L'INFORMATIU. 23 febrer 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 1 vot.

El dissabte per la vesprada, el Subdelegat del Govern, Luis Felipe Martínez i de l'alcalde d'Alfafar, Emilio Muñoz, així com els membres de la Corporació Municipal acompanyats pels veïns i veïnes, van recórrer els carrers que s'han peatonalizat en el Barri La Fila. La comitiva inaugural va estar acompanyada per un espectacle pirotècnic de Correfocs que va llançar un castell de focs artificials a l'arribar a la Plaça. Més tard, els participants van acudir a l'Ajuntament per a conèixer la rehabilitació de la primera i segona planta realitzada gràcies al Fons Estatal d'Inversió Local.

L'acte va finalitzar amb les intervencions de l'alcalde d'Alfafar, Emilio Muñoz que va agrair al Govern d'Espanya el finançament realitzat a Alfafar per a les necessàries obres que s'han portat a terme en el municipi i que milloraran la qualitat de vida dels veïns i veïnes. Per la seua banda, el Subdelegado del Govern, Luis Felipe Martínez va lloar les noves instal·lacions i les va posar com exemple com inversió realitzada de manera responsable. El Subdelegat va manifestar la seua satisfacció pels projectes que s'han portat a terme a Alfafar i pels qur també es realitzaran amb la segona fase, del Fons Estatal per a l'Ocupació i la Sostenibilitat Local.

El diumenge al matí els més menuts del Barri Orba van gaudir  amb els castells inflables i tallers que es van situar en el Passeig dels Xiquets para celebrar la seua inauguració. Aquests tres parcs infantils duran els noms de tres importants autors de literatura infantil, Enric Valor, Llorenç Giménz i Glòria Fuertes. L'acte va comptar amb la presència del conta contes Llorenç Giménez, veí d'Alfafar, qui es va mostrar molt emocionat que un parc infantil porte el seu nom. L'alcalde d'Alfafar es va mostrar molt satisfet que gràcies “al Govern d'Espanya, els xiquets i xiquetes del Barri Orba conten amb un nou lloc on jugar i gaudir.”

D'altra banda, amb la Rehabilitació de l'Ajuntament, els veïns i veïnes disposaran d'un Consistori més accessible, més modern i que contribuirà a millorar l'atenció ciutadana de qualitat. L'última reforma de l'Ajuntament d'Alfafar s'havia realitzat fa 25 anys, pel que les obres s'havien fet més que prioritàries per a adaptar-se a la normativa. L'acondicionament de les zones enjardinades entre el carrer Xiva i l'avinguda Mediterrani del Barri Orba, ha consistit en la creació d'una zona de jocs per als xiquets i xiquetes conegut com El Passeig dels Xiquets. La zona s'ha urbanitzat i s'han instal·lat fonts ornamentales, zones de jardí fitades, de jocs, mobiliari urbà i un arbrat coherent amb l'entorn. El pròxim 27 de febrer, a les onze del matí es donarà per inaugurat, la Casa dels Majors d'Alfafar situada en el Parc de les Palmeres.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
La visita del Papa a València acaba en els tribunals
JUAN E. TUR. 2 comentaris
Tretze imputats, cap d'ells càrrec públic, hauran de respondre davant la justícia per les primeres irregularitats detectades en relació amb l'organització de la visita del Papa a València en 2006. Un nou escàndol a sumar a la llarga llista que posa en seriosos dubtes els criteris de contractació del Consell de Francisco Camps en els anys en què es van buidar les arques públiques valencianes.
Vicente Sanz suma dos delictes als que presumptament va cometre en Canal 9
Quasi dos anys després que el cas saltara a la llum, el cèrcol judicial se segueix estrenyent al voltant de l'ex secretari general de RTVV, Vicente Sanz. Ara, la seua primera imputació per presumpte delicte d'abusos sexuals a tres treballadores de Canal 9, passa a ser per tres presumptes delictes d'abusos sexuals susceptibles de ser qualificats en la modalitat agreujada, tres d'assetjament sexual i altres tres d'amenaces, tots ells continuats.
L'INFORMATIU. Sense comentaris
Compromís denuncia una "agenda oculta" entre PP i PSOE per a controlar RTVV
El bloqueig per part del PSPV a la renovació dels membres del Consell d'Administració de RTVV duu a Enric Morera a parlar d'un pacte entre PP i PSOE que s'estendria fora de l'ens. Una denuncia que va despertar la reacció del diputat socialista Josep Moreno.
L'INFORMATIU. 2 comentaris
Moments
MOMENTS
Manifest
JULIÀ ÁLVARO
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
Per a posar-se a plorar
MANEL ALONSO I CATALÀ
PLOU I FA SOL
PLOU I FA SOL
Protestes i propostes
DIEGO GÓMEZ
Abajo a la izquierda
ABAJO A LA IZQUIERDA
Desde Ecuador
JAVIER IBÁÑEZ
En el Camp Nou solament balla el Barcelona
ALEX ZAHINOS. 7 comentaris
Fuera de banda
FUERA DE BANDA
Dopaje y otras hierbas
JOSÉ RICARDO MARCH
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com