BLASCO ANUNCIA L’APROVACIÓ DE LA NOVA LLEI VALENCIANA DE RÈGIM LOCAL PER AL MES DE JUNY
Catarroja reuneix als empresaris més representatius de l’Horta Sud
Catarroja ha reunit a més de 300 empresaris de la comarca en el marc de l'I Trobada Empresarial de L'Horta Sud, acte que ha comptat amb la presència de l'alcaldessa de Catarroja, Soledad Ramón, i amb el conseller de Solidaritat i Ciutadania, Rafael Blasco, qui ha pronunciat una conferència sota el títol de 'Municipalisme i empresa. Un model de participació'.
S.C. 25 maig 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 0 vots.

La primera edil ha assenyalat en el marc de l’acte que els Ajuntaments “som les administracions més perjudicades per la crisi". Enfront d'aquesta realitat, Soledad Ramón ha destacat "la labor d'empresaris i comerciants, qui amb la seua decidida aposta per la qualitat i la innovació, però sobretot amb la seua dedicació i esforç, van a ser capaços de sobreposar-se a la crisi que ens està copejant". Durant la seua intervenció, l'Alcaldessa ha mostrat la seua voluntat de seguir treballant per a atendre les demandes d'empresaris i treballadors, posant “els mitjans al nostre abast” perquè la planta industrial de Catarroja “seguisca estant entre les més importants de la província”.


Per la seua banda, el representant del Consell, Rafael Blasco, ha subratllat la ferma aposta de l'Executiu valencià pel municipalisme com "una eina fonamental per a sortejar la difícil conjuntura econòmica que s'agreuja per les improvisacions i les tardanes i nefastes decisions del Govern central", davant més de tres-cents responsables municipals i representants de la classe empresarial valenciana, congregats aquest matí en Teatre Auditori Francsico Xirivella de Catarroja. En aquest sentit, el titular de Solidaritat i Ciutadania ha anunciat per al pròxim dia 9 de juny l'aprovació de la nova Llei Valenciana de Règim Local, normativa necessària perquè el municipaliseo valencià afronte amb garanties els nous reptes d'organització dels consistoris a l'hora de respondre a les demandes ciutadanes.


Blasco ha defensat el paper de les administracions locals en la vertebració, consolidació i enfortiment de les comunitats autònomes i per tant del país. "Per a tenir unes entitats locals fortes, els polítics tenim l'obligació d'habilitar el marc legal necessari, una cosa que sí està fent el Govern valencià, però que tampoc ha engegat el Govern central que duu anys sense atendre les demandes dels consistoris", ha explicat el titular de Solidaritat i Ciutadania. Els ponents han coincidit a destacar les virtuts del model participatiu entre el municipalisme i el món empresarial empreses com clau en el desenvolupament de negoci i les seues possibilitats com valor d'inversió en el context actual per a les menudes i mitjanes empreses de la Comunitat.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
La visita del Papa a València acaba en els tribunals
JUAN E. TUR. 2 comentaris
Tretze imputats, cap d'ells càrrec públic, hauran de respondre davant la justícia per les primeres irregularitats detectades en relació amb l'organització de la visita del Papa a València en 2006. Un nou escàndol a sumar a la llarga llista que posa en seriosos dubtes els criteris de contractació del Consell de Francisco Camps en els anys en què es van buidar les arques públiques valencianes.
Vicente Sanz suma dos delictes als que presumptament va cometre en Canal 9
Quasi dos anys després que el cas saltara a la llum, el cèrcol judicial se segueix estrenyent al voltant de l'ex secretari general de RTVV, Vicente Sanz. Ara, la seua primera imputació per presumpte delicte d'abusos sexuals a tres treballadores de Canal 9, passa a ser per tres presumptes delictes d'abusos sexuals susceptibles de ser qualificats en la modalitat agreujada, tres d'assetjament sexual i altres tres d'amenaces, tots ells continuats.
L'INFORMATIU. Sense comentaris
Compromís denuncia una "agenda oculta" entre PP i PSOE per a controlar RTVV
El bloqueig per part del PSPV a la renovació dels membres del Consell d'Administració de RTVV duu a Enric Morera a parlar d'un pacte entre PP i PSOE que s'estendria fora de l'ens. Una denuncia que va despertar la reacció del diputat socialista Josep Moreno.
L'INFORMATIU. 2 comentaris
Moments
MOMENTS
Manifest
JULIÀ ÁLVARO
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
Per a posar-se a plorar
MANEL ALONSO I CATALÀ
PLOU I FA SOL
PLOU I FA SOL
Protestes i propostes
DIEGO GÓMEZ
Abajo a la izquierda
ABAJO A LA IZQUIERDA
Desde Ecuador
JAVIER IBÁÑEZ
En el Camp Nou solament balla el Barcelona
ALEX ZAHINOS. 7 comentaris
Fuera de banda
FUERA DE BANDA
Dopaje y otras hierbas
JOSÉ RICARDO MARCH
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com