CALAIX DE SASTRE Calaix de sastre
Qui és l’antisistema?
J.J. PÉREZ BENLLOCH
21 abril 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 3 vots.

La gossada mediática al servei de la dreta política que ens emprenya des dels mitjans de comunicació, així com els mateixos sermonadors habituals del PP, sovint acusen d’antisistema qualsevol persona o manifestació poc o molt nombrosa que qüestione o decididament rebutge actituds i decisions de membres o governants del partit conservador. Dies enrere, ací a València, els ciutadans que s’oposaren als enderrocaments del Cabanyal, tot i fer-ho pacíficament, foren descrits amb eixa sumària desqualificació que suggereix marginalitat i violència, cosa que justificaria la brutalitat de la força pública. També era marginal a criteri de l’autoritat municipal la concentració de dissabte passat a la plaça de la Marededéu de València per la transparència i pluralitat a Canal 9 quan, segons la Policia Local, no n’érem més de 50 els ciutadans que vam acudir’hi. Un testimoni propi de mentiders de la vella escola franquista, per més que els hi fota l’homologació.

Tan aclaparadora majoria els hi ha fet creure que ells, el PP, eren el sistema, i el País la seua finca

És evident que eixe desdeny només es comprén per la debilitat politica de l’esquerra i els molt anys d’hegemonia que ha gaudit la dreta al País Valencià. Tan aclaparadora majoria els hi ha fet creure que ells, el PP, eren el sistema, i el País la seua finca. De democràcia no calia ni parlar, entre altres motius perque ningú no els ho exigia, moixa i desarmada com ha estat l’oposició des de 1995, poc més o menys. Són obvietats, que tanmateix expliquen el mortificant dèficit de civisme que hem patit i que sovint ens ha dut a pensar si esta societat nostra ha sigut en altre temps alguna cosa diferent a un ramat de panxacontents, amb les excepcions que sempre cal fer-hi.

Però eixe sistema comença a fer aigua per l’abús al qual ha estat sotmés. La falsa prosperitat ja no maquilla les arbitrarietats en l’administració del territori, l'escàndol de la televisió autonòmica tampoc no s’aguanta, la corrupció ha convertit al nostre president molt honorable en un ninot de còmic, tot quan que la crisi econòmica ha destapat les mancances i incompetències d’este partit i d'este govern. Com no hem d’estar contra este sistema tots els qui des de sempre hem apostat per la democràcia i les llibertats? Ells, els carques, i no nosaltres, són els antisistema.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
05/05/2010
La corrupció com a eina de govern
28/04/2010
On és l’esquerra?
14/04/2010
Cínics i lladregots
Moments MOMENTS
Manifest
JULIÀ ÁLVARO
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
Per a posar-se a plorar
MANEL ALONSO I CATALÀ
PLOU I FA SOL PLOU I FA SOL
Protestes i propostes
DIEGO GÓMEZ
Comunicat i convocatòria de manifestació
Per S.O.S Park Alkosa.
Nom
Missatge
Introduïsca el text de la imatge:
 
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
La visita del Papa a València acaba en els tribunals
JUAN E. TUR. 2 comentaris
Tretze imputats, cap d'ells càrrec públic, hauran de respondre davant la justícia per les primeres irregularitats detectades en relació amb l'organització de la visita del Papa a València en 2006. Un nou escàndol a sumar a la llarga llista que posa en seriosos dubtes els criteris de contractació del Consell de Francisco Camps en els anys en què es van buidar les arques públiques valencianes.
Vicente Sanz suma dos delictes als que presumptament va cometre en Canal 9
Quasi dos anys després que el cas saltara a la llum, el cèrcol judicial se segueix estrenyent al voltant de l'ex secretari general de RTVV, Vicente Sanz. Ara, la seua primera imputació per presumpte delicte d'abusos sexuals a tres treballadores de Canal 9, passa a ser per tres presumptes delictes d'abusos sexuals susceptibles de ser qualificats en la modalitat agreujada, tres d'assetjament sexual i altres tres d'amenaces, tots ells continuats.
L'INFORMATIU. Sense comentaris
Compromís denuncia una "agenda oculta" entre PP i PSOE per a controlar RTVV
El bloqueig per part del PSPV a la renovació dels membres del Consell d'Administració de RTVV duu a Enric Morera a parlar d'un pacte entre PP i PSOE que s'estendria fora de l'ens. Una denuncia que va despertar la reacció del diputat socialista Josep Moreno.
L'INFORMATIU. 2 comentaris
En el Camp Nou solament balla el Barcelona
ALEX ZAHINOS. 6 comentaris
Fuera de banda
FUERA DE BANDA
Dopaje y otras hierbas
JOSÉ RICARDO MARCH
Los Mercado
LOS MERCADO
A mandar
Odo
Loading
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com