MANIOBRA POLÍTICA
LA PROLONGACIÓ DE BLASCO IBÁÑEZ DESTRUIRÀ PART DEL BARRI. FOTO: JOSÉ PENALBA
El PP europeu evita que es parle del Cabanyal a l'Eurocambra
L’europarlamentari socialista Andrés Perelló devia intervindre ahir al Parlament Europeu per demanar el suport de les institucions europees en la lluita contra l’espoli que l’Ajuntament i la Generalitat volen portar a terme en el Cabanyal però, una maniobra del PP europeu va aconseguir que no ho fera.
JOSEP BELTRÍ. 09 febrer 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 2 vots.

Segons va explicar el propi Perelló a l’Informatiu, “mitja hora abans d’intervindre estava clar que anava a poder parlar, però finalment el president del Parlament, Jerzy Buzek, va tallar les compareixences sense que ho poguera fer”. El lloc de l’eurodiputat socialista el va ocupar un altre parlamentari del PP espanyol. “Han intervingut dos diputats espanyols del PP i cap socialista”, va criticar.

Perelló va atribuir este canvi de criteri del president del Parlament Europeu, membre del PP polonés, a “una maniobra del PP”. Ara, Perelló haurà d’esperar un mes per a poder tornar a parlar a l’eurocàmera. “Si volen portar la seua manera de controlar les institucions a Europa anem malament. No entenc perquè estan tant nerviosos, tal volta els dona por que se n’assabenten ací del tema del Cabanyal”, va lamentar, al temps que anunciava que s’havia queixat personalment a Buzek.

Els socialistes repartiran 300.000 fulls informatius per tota la ciutat sobre la situació del Cabanyal

Per una altra banda, el secretari general del PSPV, Jorge Alarte, va anunciar ahir que ha mobilitzat “tot el socialisme valencià” per a posar “fins a l'últim esforç” a donar a conèixer “la realitat del barri valencià del Cabanyal i el que significa”, ja que l'actuació en esta zona és, segons la seua opinió, l'”exponent màxim del model urbanístic del PP”, que ha considerat basat en “enderrocar per a construir més”.

La iniciativa tindrà l'edició de 300.000 exemplars d'un fullet, baix el lema Enderrocar la teua casa. Prolongar l'abús, que es repartirà en les cases de tota la ciutat; la impressió de 3.000 cartells amb el mateix eslògan; la producció de samarretes amb estampacions en les quals es denuncie l'actuació al Cabanyal; la creació d'un web dedicat a la situació de barri, en què s'impulse la participació ciutadana; reunions amb entitats i col•lectius i la realització d'un acte públic.

En esta campanya, que tindrà una segona fase, s'implicaran tots els càrrecs públics del PSPV, entre els quals Alarte s'ha referit a diputats i senadors, que aniran "casa per casa i ciutadà per ciutadà" per a explicar les propostes socialistes per a este barri.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
1
Xavier - 09-02-10 - 21:09h. EUROCAMBRA!!!
Nom
Missatge
Introduïsca el text de la imatge:
 
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
La carn vol carn
LA CARN VOL CARN
Pecadors
ANTONI RUBIO
El soroll de les nous
EL SOROLL DE LES NOUS
Caravanes de la mort
ANDREU SEVILLA
Qui dia passa...
QUI DIA PASSA...
Els culpables
JOSEP FRANCO
La ciudad canalla
LA CIUDAD CANALLA
Sobre el exceso
ABELARDO MUÑOZ
Una segona volta per aconseguir un objectiu
PABLO PLAZA. Sense comentaris
Trenet a Vallejo
TRENET A VALLEJO
Un derbi inaceptable
JOSÉ LUIS GARCÍA NIEVES
Conversaciones con el Huracán
CONVERSACIONES CON EL HURACáN
Michael Faraday
GERARDO SANZ
Loading
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com