La conselleria dirigida per Serafín Castellano ha contestat així a les preguntes realitzades per Iniciativa per Mislata mitjançant el seu Grup Parlamentari Compromís a Les Corts.
El qüestionari estava encaminat a esbrinar quines foren les dificultats que varen provocar que el cos de bombers trigués quasi mitja hora en arribar al lloc de l'incendi. A la contestació remesa per Governació no s'especifica quin fou el problema que originà la tardança però si que es deriva tota la responsabilitat a la Diputació de València que és l'encarregada de gestionar la prestació del servici d'extinció d'incendis.
"La resposta no entra a valorar els motius de la tardança, ni les previsions de solucionar problemes com aquest per al futur, ni molt menys les indicacions recollides en el Pla d'Emergències", expliquen des d'Iniciativa.
Iniciativa per Mislata denuncia que el PP no pot seguir utilitzant d'esta manera "d’evadir responsabilitats" cada vegada que se’ls demana informació i respostes que a mes impliquen una demanda lògica de seguretat per als ciutadans i ciutadanes de Mislata. Resulta lamentable que estiguen més preocupats en salvar-se de la "cremà segura de les properes eleccions intentant fer com si no passa res amb gratificacions en forma de revalidacions de càrrecs locals". |