BENAGUASIL
LA DISCOTECA PAGADA AMB EL PLA E. FOTO: L'INFORMATIU
Compromís titlla la discoteca municipal de Benaguasil "d'estratègia populista"
Compromís afirma que les iniciatives del PP s’enquadren dins les habituals estratègies populistes que es trauen de la mànega els mals governants quan s’apropen les eleccions, evidenciant els incompliments de les promeses fetes quatre anys enrere.
Lorena R. 06 setembre 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 1 vot.

La noticia de la inauguració d’una discoteca municipal en la que el PP ha invertit més d’un milió d’euros no ha deixat ningú indiferent i les crítiques comencen a fer-se públiques.

Paco García, Portaveu de Compromís al Camp de Túria i regidor d’Iniciativa a Llíria, va lamentar aquest tipus d’iniciatives perquè “mentre la situació econòmica en la nostra comarca és cada vegada més preocupant, assistim a unes actuacions en els ajuntaments governants pel PP que hem de qualificar de delirants”.

Segons el portaveu de Compromís al Camp de Túria “aquest tipus d’actuacions no tenen cap justificació i s’enquadren dins de les habituals tretes populistes que es trauen de la màniga els mals governants quan s’apropen les eleccions i s’evidencia que les promeses de quatre anys enrere no s’han complit”.

El PP de Benaguasil no va poder construir la plaça de bous que va prometre com a càrrega urbanística d’un PAI. “En el seu lloc han tingut la idea peregrina de muntar una discoteca municipal”, afirma García.

La gran inversió en aquesta discoteca municipal, és una dilapidació evident dels fons públics, amb l’agreujant de que la biblioteca municipal de la població encara no està acabada. Segons compromís açò deixa ben clar per quin model de societat s’aposta des del PP; un model que treballa més a fons per a l’oci dels seus veïns, que per a necessitats tan importants com són, entre altres, tindre uns espais adequats per a l’estudi.

Per al PP, el que són uns fons en principi per a lluitar contra la crisi econòmica com els del Plan E, es converteixen en tot el contrari. Tal i com han denunciat els empresaris de l’oci de la zona "es tracta d’una competència deslleial que agreuja la difícil situació que travessen altres establiments semblants”, ha conclòs Garcia.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Introduïsca el text de la imatge:
 
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
Moments
MOMENTS
Manifest
JULIÀ ÁLVARO
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
Per a posar-se a plorar
MANEL ALONSO I CATALÀ
PLOU I FA SOL
PLOU I FA SOL
Protestes i propostes
DIEGO GÓMEZ
Abajo a la izquierda
ABAJO A LA IZQUIERDA
Desde Ecuador
JAVIER IBÁÑEZ
En el Camp Nou solament balla el Barcelona
ALEX ZAHINOS. 7 comentaris
Fuera de banda
FUERA DE BANDA
Dopaje y otras hierbas
JOSÉ RICARDO MARCH
Los Mercado
LOS MERCADO
A mandar
Odo
Loading
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com