ALBAL
OBRES EN L'AVINGUDA CORTS VALENCIANES. FOTO:L'INFORMATIU
Les obres de l'avinguda Corts Valencianes acabaran en juliol
Els treballs de remodelació de l'avinguda Corts Valencianes acabaran el pròxim mes de juliol. Els objectius més importants d'aquesta actuació són els d'instal.lar un col·lector d'aigües pluvials per a evitar les inundacions en la zona i millorar les voreres per a impulsar els comerços de l'avinguda.
L'INFORMATIU. 02 març 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 0 vots.

La remodelació de l'avinguda té com a fi el de "dotar a este eix principal del poble d'un caràcter més comercial i social, per a impulsar el consum i el xicotet comerç a Albal”, explica l'alcalde, Ramón Marí. Les voreres estaran  totalment acabades en un mes, i permetran un accés més fàcil i ampli accés als comerços.

Marí ha recalcat que “els treballs s'estan realitzant de manera que causen les menys molèsties possibles als veïns i comerciants", encara que el consistori exigirà l'empresa contractista que "extreme l'accessibilitat dins de les seues possibilitats tècniques”.

Mentrestant, els carrers transversals a l'avinguda de Corts Valencianes romandran oberts i ben comunicats, de manera totes les entrades als comerços continuen sent accessibles i tots els guals es mantenen en ús.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Introduïsca el text de la imatge:
 
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
Moments
MOMENTS
Manifest
JULIÀ ÁLVARO
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
Per a posar-se a plorar
MANEL ALONSO I CATALÀ
PLOU I FA SOL
PLOU I FA SOL
Protestes i propostes
DIEGO GÓMEZ
Abajo a la izquierda
ABAJO A LA IZQUIERDA
Desde Ecuador
JAVIER IBÁÑEZ
En el Camp Nou solament balla el Barcelona
ALEX ZAHINOS. 7 comentaris
Fuera de banda
FUERA DE BANDA
Dopaje y otras hierbas
JOSÉ RICARDO MARCH
Los Mercado
LOS MERCADO
A mandar
Odo
Loading
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com