PRESSUMPTE ASSETJAMENT SEXUAL
JARABA VA RESPONDRE DAVANT VICENTE SANZ A LES CORTS LA PASSADA SETMANA. FOTO: L'INFORMATIU
Les tres periodistes ratifiquen la seua denúncia contra el número 2 de RTVV
Les tres denunciants declararen ahir davant el jutge i es van ratificar en les seues acusacions contra Vicente Sanz. Hui és el torn de l'ex cap de personal de Canal 9, qui deurà explicar al magistrat les greus acusacions que li han fet.
L'INFORMATIU. 16 març 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 2 vots.

Les tres periodistes de Radiotelevisió Valenciana (RTVV) que van interposar una denúncia contra el secretari general i cap de Personal de l'ens, Vicente Sanz, per persecució sexual a la feina, es van ratificar ahir davant de la titular del jutjat de primera Instància i Instrucció número 1 de Paterna en la seua versió dels fets. Hui serà el torn per a Sanz que deurà declarar davant la magistrada sobre les acusacions que se li han fet.

Les periodistes havien sigut citades a prestar declaració a les 9 hores, tot i que van arribar un quart d'hora abans a les instàncies judicials. Cadascuna d'elles va estar declarant davant de la magistrada al voltant de dos hores, en les que van respondre les preguntes de tots els advocats. Cap a les 16.30 hores es va acabar amb la sessió, i eixiren per la porta del darrere dels jutjats.

Les treballadores de RTVV van denunciar a Vicente Sanz el mes de febrer passat per presumptes vexacions i situacions d'abús de poder. Han afirmat que patien esta situació des de finals del 2007, però que no havien denunciant abans per por.

Sanz, que ocupava un càrrec directiu en RTVV des de 1995, va ser president del PP a València entre 1993 i 1994, presidència que va deixar després de divulgar-se una gravació en què deia que estava en política “per a folrar-se”, que va ser gravada a propòsit de l'adjudicació suposadament irregular dels mapes sonor i verd de Benidorm a una empresa.

Després de fer-se pública la denúncia, Sanz va presentar al director general de l'ens, José López Jaraba, una petició de suspensió cautelar de les seues funcions, que ha estat acceptada. Amb això, Sanz pretenia, segons va dir al seu moment RTVV, “defensar-se” de les acusacions de persecució “sense danyar, així, a la institució en la qual ha treballat durant els últims 15 any”. Jaraba per la seua banda va titllar l’actuació de l’ens públic com perfecta, tot i no haver obert una investigació dins la televisió pública.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Introduïsca el text de la imatge:
 
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
Moments
MOMENTS
Manifest
JULIÀ ÁLVARO
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
MOU-TE QUE AÇÒ S'EMPASTRA
Per a posar-se a plorar
MANEL ALONSO I CATALÀ
PLOU I FA SOL
PLOU I FA SOL
Protestes i propostes
DIEGO GÓMEZ
Abajo a la izquierda
ABAJO A LA IZQUIERDA
Desde Ecuador
JAVIER IBÁÑEZ
En el Camp Nou solament balla el Barcelona
ALEX ZAHINOS. 7 comentaris
Fuera de banda
FUERA DE BANDA
Dopaje y otras hierbas
JOSÉ RICARDO MARCH
Los Mercado
LOS MERCADO
A mandar
Odo
Loading
     
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
Apartat de Correus 6062
46011 València
info[arrova]linformatiu.com