L'eurodiputat socialista Andrés Perelló va anunciar ahir que “alçarà” la veu en el Ple d'Estrasburg de hui perquè tota Europa “es faça resó de la barbàrie que el PPCV està portant a terme en el barri del Cabanyal”. En esta mateixa línia, va apuntar que “com a valencià i europeu” denunciarà l’ “espoli” i demanarà al Parlament Europeu que protegisca les iniciatives dels veïns de la ciutat.
Perelló va assegurar que l’”espoli” del Cabanyal “obeeix únicament als interessos del PPCV” pel que, al seu judici, “ha de ser denunciat davant la Unió Europea”. Així mateix, va subratllar que “entre tots hem de demostrar-li a la dreta valenciana que no pot fer el que va fer el conseller de Medi ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge, Juan Cotino, a les Corts: mentir i manipular”.
“No podem consentir que tots els valencians hagen de pagar les conseqüències de les polítiques de Cotino pel seu abús de confessió per a alliberar-se dels seus pecats”, va ressaltar el dirigent socialista, qui va manifestar que “la defensa del patrimoni històric i urbanístic i la defensa de la memòria dels barris és un element fonamental de conservació segons el Tractat de Lisboa i segons la consciència de tots els europeus”. |