se "Aquest és el cinquè conveni que signem amb l'Ajuntament i amb tres alcaldes diferents. Per això és important agrair la sensibilitat de tots els equips de govern, perquè sempre han recolzat el treball diari amb els discapacitats", va apuntar M ª José Mateu, la presidència de l'Associació.
El primer document signat està dotat de 15.000 euros i anirà destinat íntegrament a afavorir la inseción laboral de deu discapacitats que estan ja estan exercint una activitat laboral en com conserges a les escoles públiques de la població, en un taller de cistelleria i en el manteniment de els jardins de la residència de la tercera edat.
El segon conveni aquesta vegada valorat en 14.000 euros servirà per posar en marxa tallers de musicoteràpia, el Club d'amics i l'Escola d'estiu.
L'origen de la col·laboració entre l'ajuntament i els discapacitats de Puçol es troba en un Taller d'habilitats socials posat en marxa el 1995. Llavors no hi havia una associació que els defensés de manera conjunta fins que el 2001 es va fundar Adis. Quatre anys després, el 2005 van arribar els convenis de col·laboració amb l'ajuntament. |