JOHN COBRA ÉS SEGON EN LES VOTACIONS. FOTO: L'INFORMATIU
El puçolenc John Cobra arriba a la preselecció d'Eurovisió
És com una broma, però a estes altures de la correguda per anar a Eurovisión què no ho és? L'any passat va ser un miratge perquè Espanya presentava una candidata que semblava solvent, però el 2010 tornem a la senda del Chikiliquatre, però molt més denigrant i a falta de Karmele Marchante, Mario Vaquero, àlies John Cobra, veí de Puçol ha arribat a la final de la preselecció de l'eurofestival. Un candidat que va estar a la presó fa vuit anys.
L'INFORMATIU. 19 febrer 2010
Vota
| Resultat
1 vot.
Serà aquest proper dilluns quan TVE a les 22 hores emetrà la gala especial amb els deu finalistes per a Eurovisió 2010. Entre ells John Cobra, un veí de Puçol que sembla ser busca una oportunitat després d'una joventut violenta. D'allò huí es considera a si mateix "un exemple de reinserció social a través de la música".
Això de buscar l''oportunitat' és segons youtube i la seua pàgina web una cosa que persegueix des de fa temps. Hereu de la televisió de frikisme, John Cobra ha passat pel 'Diario de Patricia' a Antena 3, 'El quinto poder' a Telecinco i un intent fallit d'arribar a l'euro festival de la cançó l'any passat.
La seua aposta una 'sintonia' de nom 'Carol' dedicada a la seua nòvia Carolina
La seua aposta una 'sintonia' de nom 'Carol' dedicada a la seua nòvia Carolina, la mateixa amb la qual va discutir en directe per obra i gràcia del 'Diario de Patricia' i que ara diu: "ja és hora que aquests quatre anys que porta treballant en la música tinguin el seu reconeixement".A la seua web el mateix John explica que "la cançó explica com la vaig conèixer en el bus, com ens volem, és una cosa diferent a les altres propostes per a Eurovisió".
Fàcil no ho tindrà, Cobra va quedar segon en les votacions per Internet, després Coral Segòvia, i a la gala s'enfronta a cantants, la majoria triunfitos però en definitiva cantants; Lorena, Samuel i Patricia, Daniel Diges, Fran Dieli, Venus, Anabel Conde, José Galisteo i Ainhoa Cantalapiedra.
Puçolenc - 20-02-10 - 12:00h. I ningú diu que este tio es un malaje que ha estat en la pressó per haver pegat una navallà i que ha pegat més d' una pallissa? en el poble el coneguem bé i molts no volem saber res d' ell. Fem de societat que tenim!
Diafebus - 19-02-10 - 19:30h. Espanya realment és "friki" i València n'encapçala el "ranking".
Nota Bene: els anglicismes els he posat voluntàriament.
Normes d'us:
Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
Tretze imputats, cap d'ells càrrec públic, hauran de respondre davant la justícia per les primeres irregularitats detectades en relació amb l'organització de la visita del Papa a València en 2006. Un nou escàndol a sumar a la llarga llista que posa en seriosos dubtes els criteris de contractació del Consell de Francisco Camps en els anys en què es van buidar les arques públiques valencianes.
Quasi dos anys després que el cas saltara a la llum, el cèrcol judicial se segueix estrenyent al voltant de l'ex secretari general de RTVV, Vicente Sanz. Ara, la seua primera imputació per presumpte delicte d'abusos sexuals a tres treballadores de Canal 9, passa a ser per tres presumptes delictes d'abusos sexuals susceptibles de ser qualificats en la modalitat agreujada, tres d'assetjament sexual i altres tres d'amenaces, tots ells continuats.
El bloqueig per part del PSPV a la renovació dels membres del Consell d'Administració de RTVV duu a Enric Morera a parlar d'un pacte entre PP i PSOE que s'estendria fora de l'ens. Una denuncia que va despertar la reacció del diputat socialista Josep Moreno.