ELS FUNCIONARIS PROTESTEN A LES PORTES DE L'AJUNTAMENT
Els funcionaris es manifesten en contra dels retalls del PP
El govern municipal congela salaris i pagues extres i suspèn bonificacions i ajudes. Més d'un centenar de funcionaris van romandre durant mitja hora davant les portes de l'ajuntament com protesta per aquestos retalls.
Lorena R. 25 juny 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 3 vots.

L'ajuntament de Paterna ha posat en marxa el seu Pla d'Estalvi Municipal que pretén retallar la despesa del consistori en tres milions d'euros anuals. Una mesura a la qual s'han oposat els treballadors de l'administració local.

Més d'un centenar de funcionaris es van manifestar durant mitja hora davant el propi ajuntament en protesta contra aquestes mesures, amb uns adhesius en els quals es podia llegir "Gestió? Desplifarro!!!".

El Grup Municipal Socialista ha lamentat que l'Equip de Govern d'Agustí "no haja presentat un Pla d'Austeritat i emprenga aquesta retallada contra els treballadors de manera unilateral".

El Pla d'Estalvi conté diverses mesures, entre les quals destaquen: la congelació de salaris; el suspens de bonificacions; la reducció d'ajudes per natalitat, guarderia, nupcialidad i jubilació; la reducció de les pagues extraordinàries dels mesos de març i setembre en un 30% i la suspensió d'ajudes a l'estudi. Retalls que seran complementaris als ja decretats pel govern de l'Estat.

L'alcalde de Paterna, Lorenzo Agustí, es defensa declarant que les mesures són temporals fins que millore la conjuntura econòmica i que es tracta de mesures totalment necessàries per a garantir l'estabilitat pressupostària de l'ajuntament.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
L’ensenyament es dóna hui una darrera oportunitat per tractar d’aturar els retalls
JOSÉ CARDONA. 2 comentaris
Després que les primeres mobilitzacions dels docents valencians no arribaren a la participació esperada, hui, a la vaga general de l’educació espanyola, s'espera tot el contrari. Tot apunta que milers de professors i estudiants valencians s’uniran a la mobilització contra les retallades del govern central.
Olivas també demana perdó
Després de huit anys d'haver rebut la presidència de Bancaixa com a premi al seu fugaç pas per la presidència de la Generalitat, José Luis Olivas es va acomiadar ahir del càrrec deixant l'entitat en la ruïna i sense cap vinculació valenciana. En el seu discurs de comiat va demanar perdó, encara que sense matisar per què, i sembla que no va despertar tant d'entusiasme com uns altres.
JUAN E. TUR. 2 comentaris
Fotografies per a canviar el món
València acull des d'ahir la segona edició de PhotOn, el festival internacional de Fotoperiodisme impulsat per un grup de fotoperiodistes valencians que, a més de reivindicar en ell el paper social del seu treball, han aconseguit demostrar com, fent les coses bé i no solament a colp de talonari, València pot albergar importants cites culturals.
J.E.T.. Sense comentaris
PER L'AMOR DE DÉU!
PER L'AMOR DE DÉU!
L’oratòria de Fabra
IGNASI MUÑOZ
Tipus mòbils
TIPUS MòBILS
La vida amb tots els colors
JOAN CARLES GIRBÉS
A ESTE LADO DEL PARAÍSO
A ESTE LADO DEL PARAÍSO
La involución es el futuro
JOSÉ MANUEL RAMBLA
Qui fitxa al València?
LLUÍS CAMPELLO. Sense comentaris
Un dia qualsevol
UN DIA QUALSEVOL
La superstició del futbol
JULIO CÀNOVES
     
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
info[arrova]linformatiu.com