ELS OPERARIS PINTEN LA SENYALITZACIÓ
La posada a punt de les platges es realitza amb un cost econòmic de quasi zero
Seguint la política municipal d'optimitzar al màxim els recursos propis, la posada a punt del mobiliari urbà de la platja s'ha realitzat gràcies a l'excel·lent treball de la Brigada municipal d'obres.
Lorena R. 01 juny 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 0 vots.

Les instal·lacions en l'arena i els accessos a les platges de Puçol ja estan preparats per a aquest estiu, a causa del treball que han realitzat des de la brigada municipal d'obres, durant aquesta segona quinzena de maig.

Els treballs s'han realitzat optimitzant al màxim els recursos de l'ajuntament. Segons assegura el regidor responsable de la brigada, Ángel SánchezÉs un problema de planificació: tenim personal i els mitjans, pel que el cost afegit és pràcticament zero. I els turistes saben perfectament quan una instal·lació ha estat degudament optimitzada per a rebre visites”.

El consistori ha declarat que Puçol pot presumir de tenir les platges amb menys edificis alts i més aparcament per als numeroros veïns i visitants que s'acosten en els mesos d'estiu.

El coordinador dels treballs, Manuel Reyes, va explicar que “Quan acaba la temporada, al setembre, arrepleguem les ombrel·les municipals, les passarel·les de fusta a través de l'arena i, en general, tot el mobiliari urbà. Tenim un menut magatzem ací mateix, en una parcel·la municipal de la platja, i ací dipositem el material fins que al maig tornem a muntar tot el mobiliari, per a posar la platja a punt”.

Des de l'ajuntament afirmen que “Posar bonica Puçol està costant molt pocs diners. Ara només falta que el llarg i càlid estiu es veja a més recompensat amb la Bandera Blava. Serà la confirmació definitiva que el treball s'està fent bé”.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
L’ensenyança pública valenciana ix al carrer per demanar respecte i qualitat
JOSÉ CARDONA. Sense comentaris
Milers de professors, pares i estudiants de la Comunitat Valenciana es manifesten en contra de les retallades en l’educació pública. Alguns d’ells, inclús arribaren a accedir a la Conselleria d’Educació per fer arribar, de primera mà, el seu malestar.
Una proposició per acabar amb els abusos policials
Compromís defendrà demà dijous en les Corts una iniciativa modificar la normativa amb la finalitat d'aconseguir que el número d’identificació dels policies siga sempre visible en els seus uniformes i evitar així abusos com els que s'han patit recentment als carrers de València.
L'INFORMATIU. Sense comentaris
La Fonteta se cita amb el FC Barcelona en la semifinal
Els fantasmes dels quarts de final van aparèixer sobre el parquet de la Fonteta. Encara així, esta vegada la fortuna li era favorable als taronja i després d'una horrible encetada d’encontre van aconseguir refer-se amb un extraordinari tercer període per a aconseguir la victòria. El Lagún Aro va ser un digníssim rival.
NATXO ANDREU. 1 comentari
Torre de guaita
TORRE DE GUAITA
Pòquer socialista
VÍCTOR MACEDA
Fent, desfent i refent
FENT, DESFENT I REFENT
Contra els sous vitalicis
CARLA GONZÁLEZ COLLANTES
A la panxa del bou
A LA PANXA DEL BOU
Foto fixa
XAVIER MÍNGUEZ
NO ME’N PUC AVENIR!
NO ME’N PUC AVENIR!
L'any que tampoc férem la revolució
LAURA L. DAVID
El doble benefici de Koné
BORJA TORRES. Sense comentaris
Riesgos mundanos
RIESGOS MUNDANOS
Esperanza y el himno
FRAN CERVERA
     
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
info[arrova]linformatiu.com