El PSPV reclama 132 milions d'euros de deute històric a la Generalitat
Veiga exigeix al President Camps que pague les inversions que no va realitzar durant l'última dècada.
Lorena R. 07 juny 2010
Vota
1 2 3 4 5
| Resultat 2 vots.

El PSPV de Torrent afirma que el deute històric de la Generalitat amb el municipi ha arribat als 56 milions d'euros, als quals caldria sumar altres 56 milions a causa de els compromisos subscrits i les despeses que l'ajuntament va realitzar per a cobrir la nul·la gestió de la Generalitat.

A més, el portaveu de l'oposició, José Veiga, va afirmar que també deuria sumar-se algo més de 150 milions en inversions promeses i no executades en el municipi, com són l'hospital, el mercat, col·legis, escoles infantils, el pont sobre el barranc, la ciutat de la justícia i el soterrament de les vies.

Per aquests motius, Veiga exigeix a la Generalitat que salde el seu deute històric i complisca l'acord al que va arribar fa més de 10 anys, per a crear el Fons de Cooperació Municipal. I per a això exigirà la convocatòria d'un ple extraordinari per a que “Camps pague els 56 milions d'euros que deu al municipi”. En el ple s'exigirà al Consell de la Generalitat Valenciana “la creació d'un Fons de caràcter incondicionat, que complemente el finançament de l'Estat, conforme a un repartiment amb criteri de població que es corresponga almenys als 70 euros per habitant”.

Per altra banda, Veiga insta a l'alcaldessa, Mª José Català a no ser còmplice de les falsedats de Camps i “demostre que està al costat dels interessos dels ciutadans i no dels interessos del seu partit”.

Compartir:
Meneame Delicious Digg Google Bookmarks Facebook La Tafanera
Yahoo! My Web Technorati Myspace Twitter Live
ImprimirImprimir página EnviarEnviar noticia
Nom
Missatge
Normes d'us:
  • Esta és l'opinió dels internautes, no de L'INFORMATIU.COM
  • No està permés fer comentaris contraris a les lleis espanyoles, ofensius o fer servir paraules malsonants.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incomplixen el punt anterior.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
L’ensenyança pública valenciana ix al carrer per demanar respecte i qualitat
JOSÉ CARDONA. Sense comentaris
Milers de professors, pares i estudiants de la Comunitat Valenciana es manifesten en contra de les retallades en l’educació pública. Alguns d’ells, inclús arribaren a accedir a la Conselleria d’Educació per fer arribar, de primera mà, el seu malestar.
Una proposició per acabar amb els abusos policials
Compromís defendrà demà dijous en les Corts una iniciativa modificar la normativa amb la finalitat d'aconseguir que el número d’identificació dels policies siga sempre visible en els seus uniformes i evitar així abusos com els que s'han patit recentment als carrers de València.
L'INFORMATIU. Sense comentaris
La Fonteta se cita amb el FC Barcelona en la semifinal
Els fantasmes dels quarts de final van aparèixer sobre el parquet de la Fonteta. Encara així, esta vegada la fortuna li era favorable als taronja i després d'una horrible encetada d’encontre van aconseguir refer-se amb un extraordinari tercer període per a aconseguir la victòria. El Lagún Aro va ser un digníssim rival.
NATXO ANDREU. 1 comentari
Torre de guaita
TORRE DE GUAITA
Pòquer socialista
VÍCTOR MACEDA
Fent, desfent i refent
FENT, DESFENT I REFENT
Contra els sous vitalicis
CARLA GONZÁLEZ COLLANTES
A la panxa del bou
A LA PANXA DEL BOU
Foto fixa
XAVIER MÍNGUEZ
NO ME’N PUC AVENIR!
NO ME’N PUC AVENIR!
L'any que tampoc férem la revolució
LAURA L. DAVID
El doble benefici de Koné
BORJA TORRES. Sense comentaris
Riesgos mundanos
RIESGOS MUNDANOS
Esperanza y el himno
FRAN CERVERA
     
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
L’INFORMATIU COMUNICACIÓ, C.B.
info[arrova]linformatiu.com